ما تا آخر ایستاده ایم

کسی که در قفس غرب استحاله شود/ به پنجه ی هوس غربیان مچاله شود

چادرم تاج بهشتیست که بر سردارم ... یادگاریست که از حضـرت مـادر دارم

ثبت نام مدافعان حرم

امام خامنه ای :

 

to Israel: You Will Not Exist in 25 Years

 

 

غیر خودی ها را بشناسید:: امام خامنه ای ::

آرایش محجبه ها...

منو بابام فدای آقا...

 

 

خدایا پایان مأموریتمان را شهادت ترسیم کن ...

 

 

 

 

عزیزی گفت ولنتاین♥ روزعشق است♥ بگفتم عشق♥ بانوی دمشق است♥

ما ایستاده ایم « تنکابن ۹۴/۱۱/۲۲ »

 

 

 ادامه دارد ‌‌‌..‌.

ادامه نوشته

بدون شرح

 

 

 

 

ه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا

اینجا ایران است.روز عشق و ایثار در سالروز عید انقلاب

حاج قاسم سلیمانی امروز در راهپیمایی 94/11/22

امروز پنج شنبه . ۲۲ بهمن . همه آمده بودند .

از خون جوانان وطن لاله دمیده...

ادامه نوشته

شب بخیر..

من انقلابی ام

سیج در کلام امام خامنه ای

 

 

 

گروه تلگرامی

افسران - گروه تلگرامی
 
سوپر گروه منتظران مهدی (عج) /telegram.me/joincha 

ما را مدافعان حرم آفریده اند

چرا مرگ بر آمریکا؟؟

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

پوتین...

جمله ای قصار از خودم2(بازنشر به افتخار هرچی بچه مثبت حزب اللهیه :))

افسران - جمله ای قصار از خودم2(بازنشر به افتخار هرچی بچه مثبت حزب اللهیه :))
aghazadeیه وختایی بهت بر میخوره ..
نه اینکه پشیمون بشیا .. 
نه .... 
مخالفت یه عده، خودش مهر تاییده .. !!
ولی تو مدرسه .. 
تو فامیل .. 
تو جامعه .. 
بیشترمون باهاش مواجه هستیم که بخاطر
یه سری عقاید،
یه سری رفتار ها 
و یه سری پایبندی ها
به عنوان توهین بهت میگن بچه مثبت:) خو بگن .. اسمش روشه .. مثبت! 
مخالفت یه عده خودش مهر تاییده .. !! 
خدا هم که گفته : " ... و لا یخافون لومه لائم ... " 
والسلام


پ.ن.1:البته هنرمند اونه که بتونه با وجود بچه مثبت بودنش جذب کنه .. جذب حداکثری!
پ.ن.2:رفقای بچه مثبتتو رونوشت کن!
یاعلی

نگر کجا ایستاده ای ...

افسران - بنگر کجا ایستاده ای ...
sajjadmoazeniدر تهران یکی می گفت :
خوش به حال مسافرکش های به سمت میدان آزادی...!
فریاد می زنند : آزادی! آزادی! آزادی!
دیگری گفت : عابران خسته ای هم می پرسند : آزادی چند؟
و من تازه واردی را دیدم که چون نا آشنا بود ، از راننده سؤال کرد :
اصلا آزادی کجاست؟!
و راننده با لحنی معنادار گفت : " آزادی قبل از انقلاب بود! "
من به او گفتم :
بستگی دارد در کدام سو ایستاده باشی 
اگر از "غرب" بخواهی به آزادی برسی ، آزادی قبل از انقلاب است!
ولی اگر از سمت "امام حسین(ع)" به آزادی نگاه کنی ، می بینی که آزادی درست "بعد از انقلاب" قرار دارد ...
پس بنگر کجا ایستاده ای و از کدام سو به آزادی می نگری
طرف امام حسین (علیه السلام) یا طرف غرب!

رای آن ها که حرف حساب را به خوبی نمی فهمند

برخورد پسربچه واکسی با پرویز پرستویی +عکس